kun olet löytänyt kirjeeni
ja lähtenyt matkaan,
löydät tämän planeetan
sadanmiljoonan valovuoden päästä
kun olet ohittanut kuoleman, syntymän,                 pneuman
ja löydät itsesi tekemästä
sitä mitä teet juuri nyt     tai       
                                                                       tekemästä jotain mitä sinun kuului tehdä.

kun saavut paikalle tännesinne
sinä peset minut
ja minä katson sinua lapsenkaltaisesti
ja sinä huomaat;                                                       minä olen lapsi.

sinä opetat minut kävelemään.
sinä kävelet kanssani.
sinä tunnet minut.

sitten minä lähden yksin kävelemään
ja kävelen satamiljoonaa valovuotta
ohitse kuoleman ja syntymän astuen                janaan, kehään
jolla tähtesi kiertää
ja suljen kirjeen.
niin,                                                                                minä näen sinut.