huh 
onpa ollut pitkä viikko.
kova duuni häätää kaikki naiset
silleen että saa olla Lauantai illan yksin kotona.
 romanttinen elokuva ilta.
vain minä.
 
no kävin minä viimeyönä vetämässä serenadin
erään neidin ikkunan alla.
”painu vittuun” sieltä kuului.
eivätkö ne tiedä että tämä mies ON JO aivan päin vittua?
olisi minulla ihan asiaakin ollut.
sellaisia ”rakkaus juttua”.
mutta rakkaus,
no se on minun osaltani aina ollutkin
vähän mitä on.
verrattavissa johonkin helvetin pahaan sairauteen.
odottelin sitten aamujunaa
ja oksensin.
on jännä tunne tuntea surua
tuolla tapaa.
se sattui ja se oksennus oli jotain paskaa kebabia.

no mutta minulla on molemmat kädet hyvässä kunnossa.
tulee kiva ilta.
olen hommannut monta leffaa.
ja ajattelin tehdä hyvän ruuan.

Leonard Cohen sanoi että ”rakkauteen ei ole lääkettä”
pakkohan siihen on olla.
niin moni muukin sairaus saadan hoidettua pois hyvillä lääkkeillä.
HELVETTI.
maistan vieläkin sen kebabin.
se muistuttaa siitä typerästä laulusta.
se serenadi.
maalaan siitä vielä taulun.

nainen. rakkaus. taulu.
siinä on yksi sana.
ripusta se jonnekin sopivaan paikkaan elämässäsi.
tai anna se jollekin jolla on parempi maku.
tee sille jotain.